HTML

Benő Londonban

Benő kalandjai a nagy, ködös Londonyországban

Friss topikok

  • Paudics: Remek minőségű videó,jól látható a pvc kabát háta. A halálveszély tábla grafikát én is ismerem és ... (2007.10.23. 13:27) Színes képes
  • tata: Jezabeus fiam! Most már írói magasságokba kezdesz emelkedni. Remek volt a kis beszámolód (2007.10.11. 09:46) Kín
  • Johny Bravo: Első. (2007.10.10. 12:43) Felhívás
  • Zeregh: Mókás. Ma láttam egy 10 év körüli romagyereket, öregem, a homloka a közepén egy 5x5 centis négyzet... (2007.10.05. 14:30) Bölcs tanácsok álláskeresőknek
  • Dirty: Vigyázok Apám! (2007.09.19. 10:37) Cigányútra ment!

Linkblog

Partraszállás

2007.08.05. 22:41 Dirty

A dolog ott kezdődött, hogy 12.30-kor indult a gépem, és 10-kor az útlevelemnek még híre-hamva sem volt. Tomókámtól került elő, 11 körül...

Érkezés után rögtön meggyűlt a bajom a ferdeszemekkel. A retiküllel (ami egy hihetelenül nagy bicikliszállító táska), szállnék ki a metróból, ahogy kinyílik az ajtó, 30 kínai nekiáll betódulni, meg se várva, hogy kiszálljak. Kénytelen voltam felemelni a hangom.

Elbumliztam az őrült Ralph lakhelyére, battersea-be, az Atherton és az Abercrombie utca sarkára.

Elfelejtettem a házszámot, de ösztönösen odamentem az utca legpusztultabb házához,
és mit tesz Isten, pont az volt az övé... Csöngetek, semmi válasz. Hamarosan megjön Ralph, vékony ember, oldalt hosszú, fent kihullott hajjal, éles arccal, üdvözöl, majd elmondja, hogy elvesztette a kulcsot, és nem tudunk bemenni a házába.
 
Végül bemászott az ablakon, benn talált egy pótkulcsot, a másik zár tartalékkulcsát meg én találtam meg egy köbméter tüzifa átrakása után a kertben, a vízóra alatt.
 
A ház belül leginkább egy szemétdomb-múzeumra emlékeztet, minden mocskos, dohos és még a szemét sem jóleső, friss, kurrens szemét, hanem régi szar. 99999999 tárgyat számoltam össze, de eluntam. Tényleg, lépni nem lehet, mert mindenhol fekszik valami keresztben előtted.

itt aludtam, amíg át nem futott előttem a patkány méretű pók.

itt él a doktor úr, aki egyébként addiktológus.

ez itt kérem az 500.000 fontot érő ház konyhája.

Patika-szerű gáztűzhely, a finom ételek szülőhelye.

lubickolni itt lehet

évtizedek óta így lehet hagyva...

BUY NOW!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://beninlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr98133144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pepe · http://jeb.hu 2007.08.06. 23:39:18

Hihetetlen de ez durvább, mint az én szobám volt párszor. Tényleg Abercrombie utca volt???

Dirty 2007.08.06. 23:54:12

Tényleg. Ehhez csak a hajdúszobi Sanyiék hullaszobája fogható.

Pumpi 2007.08.07. 12:48:11

SZEBB HÁZ, MERT MEGÉRDEMLEM!:)

Eb 2007.08.10. 12:51:27

Én erre csak egy vojnyik-ot tudok mondani...

Pumpi 2007.08.11. 21:40:25

TISZTA UDVAR, RENDES HÁZ! NYUGI MÓKUSOK KAKADU A KÖZLEBEN MI KELL MÉG??? :)

tata · http://werderits.com 2007.08.18. 19:21:50

Jezabeus fiam kalandjai igen figyelemreméltóak a ködös albionban. Csak azt nem értem minek ment oda amikor az angolok majdnem mind itt vannak a Szecskába meg az oldmans-ben. Megint kivittek egy Borat-fürdőruhást a szecsiből de közben leesett róla a fürdőruha. A nép üvöltött a gyönyörtől. Ő meg hajlongott és integetett Angol volt és nagyon be volt hasítva.
süti beállítások módosítása