HTML

Benő Londonban

Benő kalandjai a nagy, ködös Londonyországban

Friss topikok

  • Paudics: Remek minőségű videó,jól látható a pvc kabát háta. A halálveszély tábla grafikát én is ismerem és ... (2007.10.23. 13:27) Színes képes
  • tata: Jezabeus fiam! Most már írói magasságokba kezdesz emelkedni. Remek volt a kis beszámolód (2007.10.11. 09:46) Kín
  • Johny Bravo: Első. (2007.10.10. 12:43) Felhívás
  • Zeregh: Mókás. Ma láttam egy 10 év körüli romagyereket, öregem, a homloka a közepén egy 5x5 centis négyzet... (2007.10.05. 14:30) Bölcs tanácsok álláskeresőknek
  • Dirty: Vigyázok Apám! (2007.09.19. 10:37) Cigányútra ment!

Linkblog

Olaszok

2007.08.11. 21:47 Dirty

Kicsit mesélek a ház tulajáról, Roy Buosi-ról. Szülőföldjén látta meg a napvilágot, sokan vagyunk hasonló helyzetben. De ez itt történt, olasz szülők gyerekeként. A papának, a lovagnak valami fontos étterme van otthon, és ismeri az össyes olasz fejest. Ma már 74 éves, és mivel világ életében libamájon és vörösboron élt, jól tönkrement a szervezete. Roy: "Nem tud enni, nem tud b***ni, szegény minek él még..."

Roy vezette itt a házban Bullet Motocyclest 17 évig, aztán kiadta a szakállas Jake-nek, aki talán majd hétfőn megosztja velem a wifit... Manapság nem tudom miből él a fickó, de tegnapelőtt elkóboroltam a Fulham high street felé, és egyszercsak az utca túloldaláról, egy kávézóból kiabált, hogy menjek oda, és igyunk egy kávét. kb 20 percet ültünk ott, és ezalatt 4 olasz ült le az asztalunkhoz, cimbik. London Little Italy-ja mindenképp Fulham. Keresztapás kvaterkázás és biznisz a kávézóban.

Közben csillogó szemekkel bemutatta nekem az ötletét: kinyírjuk a kebabot a piacról a valódi, kézzel készített, szeretettel legyilkolt biobirkák húsából készült rablóhússal. Mélyfagyasztva jön a cucc taljánföldről, és itt szupermarketekben fogják árulni. Két darab hús, egy darab szalonna. Hús, hús, szalonna. Ez az ezeréves, titkos recept. Ja, és kéne a terméknek weboldal. Szép hússzínű, olyat még úgysem látott a világ. 

Említette, hogy péntek este buli lesz náluk, mindenképp menjek, majd még hív előtte. Itthon ültem, már majdnem este tíz volt, azt hittem átcseszett, amikor hívott.

"Hol vagy?" - kérdezte

"Itthon." - mondtam.

"És mi a f***ért nem itt vagy? Azonnal ülj be egy taxiba, és gyere, egy csomó embernek be akarlak mutatni."

Így is tettem. Mellesleg 7 font volt a kb 1,5 kilis út, úgyhogy most egy jó ideig nem taxizgatok.

A bulira megérkezve rögtön sikerült egy rövid időre elrontanom a hangulatot az olaszok közt, amikor közöltem, hogy porrá égett a Cinecittá. Volt még egy remek húzásom, amikor a kedves örmény fickótól megkérdeztem, hogy Azerbajdzsánból jött-e, mire felvilágosított hogy az az ősellenség, és fúj. Illedelmesen elnézést kértem.

Megismertem Simon-t is. Kicsi kopasz, jópofa berúgott fickó, olyan 40 éves lehet. Háztartási gépeket árul a neten. Jól megy a bolt? - érdeklődtem szerényen.

Belemelegedett a témába, és ellmesélte a sztoriját. A megboldogult Ecopoly című műsor itteni változatában (ahol előadod az ötleted, és ha tetszik a gazdag embereknek, akkor belédfektetnek némi kesst) szerény 1 millió fonttal megtolták a szekeret. A syekér annyira meglódult, hogy egy év múlva azt már vissza is törlesztette, kamatostul. És hogy most hogy megy a szekér? Érdeklődtem, hogy nagyságrendileg mennyit költenek weboldalra. "Idén kétmilliót, mert átálltunk a .net-re". Uramisten. Ezek fossák a pénzt.

A buli egyébként jó volt, a Roy bohóckodott, ölelgetett mindenkit, meg hozta a Limoncello-kat. A móka végén pohárban mindenki kapott egy betét nélküli, finom, minestrone szerű levest. Áldás az ilyen egy ittas embernek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beninlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr22137833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása