HTML

Benő Londonban

Benő kalandjai a nagy, ködös Londonyországban

Friss topikok

  • Paudics: Remek minőségű videó,jól látható a pvc kabát háta. A halálveszély tábla grafikát én is ismerem és ... (2007.10.23. 13:27) Színes képes
  • tata: Jezabeus fiam! Most már írói magasságokba kezdesz emelkedni. Remek volt a kis beszámolód (2007.10.11. 09:46) Kín
  • Johny Bravo: Első. (2007.10.10. 12:43) Felhívás
  • Zeregh: Mókás. Ma láttam egy 10 év körüli romagyereket, öregem, a homloka a közepén egy 5x5 centis négyzet... (2007.10.05. 14:30) Bölcs tanácsok álláskeresőknek
  • Dirty: Vigyázok Apám! (2007.09.19. 10:37) Cigányútra ment!

Linkblog

Az első hét után

2007.08.11. 20:28 Dirty

Már itt vagyok egy hete, hihetetlen. Pereg az élet a Királyok útján, keresem az állást, intézem a dolgokat. Néha lazítok kicsit, például ma átkerekeztem a Ralphoz a hullaházba, a kerékhuzatokért. Mondta, hogy otthon lesz, de úgy látszik nem ért rá, ezért kirakta a ház elptti szemétdomb tetejére. Hazafelé kitört egy küllőm hátul, amikor belementem egy kátyúba, mert jött a busz, a rossz oldalon...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezután megpihentem a közeli South Parkban. Nem voltak káromkodó lurkók, de reggel 9 előtt lehet ingyen teniszezni. Van zöld fű, meg mókusok. Krikettezni is lehet, nos ehhez viszont még kéne néhány további pajti is.

Utána elhaladtam egy kis indiai üzlet előtt, melynek tulajdonosa R.D. Patel. Ravi Dan Patel. Aki érti, jót mulat ezen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Majdnem közvetelnül melette található a gőgös emberek kanapéboltja: a KAKADU. Ha majd félrerakok 1500 pántot, csak itt veszek szófát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Igen kérem, itt én lakom, legyen rend. Ne táncoljon, énekeljen vagy káromkodjon senki. Ez egy rendes ház.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egyik kedvenc tárgyam a házban, ez a végtelenül ízléstelen parasztbarokk szemétládikó, ami a fürdőszobát díszíti. Órákig el tudnám nézegetni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://beninlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr3137762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karak 2007.08.11. 21:45:23

"Wow, look at that trash can, isn't it beautiful?" Csodálkozom, hogy baldachin nincs a házban. Mi még csak a laminátpadlónál tartunk..
süti beállítások módosítása