HTML

Benő Londonban

Benő kalandjai a nagy, ködös Londonyországban

Friss topikok

  • Paudics: Remek minőségű videó,jól látható a pvc kabát háta. A halálveszély tábla grafikát én is ismerem és ... (2007.10.23. 13:27) Színes képes
  • tata: Jezabeus fiam! Most már írói magasságokba kezdesz emelkedni. Remek volt a kis beszámolód (2007.10.11. 09:46) Kín
  • Johny Bravo: Első. (2007.10.10. 12:43) Felhívás
  • Zeregh: Mókás. Ma láttam egy 10 év körüli romagyereket, öregem, a homloka a közepén egy 5x5 centis négyzet... (2007.10.05. 14:30) Bölcs tanácsok álláskeresőknek
  • Dirty: Vigyázok Apám! (2007.09.19. 10:37) Cigányútra ment!

Linkblog

Mi barrio

2007.08.18. 17:02 Dirty

Amikor 97-ben itt jártunk a Papival és a Manóval, a sörök jeles tudora a következő véleményt fejtette ki a King's road-ról, ahol lakom: "valószínűleg csak azért került be az útikönyvbe, mert a szerző megujjazott itt valakit, nincs is itt semmi érdekes". Igaza volt, ez nem egy látványos környék, hétköznap pláne nem. De hétvégén sült hús szaga terjeng, és az emberek focimezben masíroznak a stadionok és a kocsmák felé, ilyenkor kedves, kisvárosi, szerethető hangulat lepi el az utcákat.

Ma megkíséreltem kibiciklizni a városból, de sajna a folyton rémisztgető eső miatt ez nem sikerült. Egyéb ok: a bicikliút, amire verik a mellüket, hirtelen minden előzetes figyelmeztetés nélkül ócska murvás ösvénnyé alakul.

 

 

Cserébe viszont felfedeztem London Római partját: Putney-ban. Sok evezős klub, senki sem evez, itt is inkább grilleznek a teraszon, és vadul isznak. Dél körül jártam arra, voltak kifeküdt emberek szép számmal.

 

Szigorúan csak erős idegzetűeknek: sportfotók! A környéken elég sűrűn vannak egymás mellet parkok, ami jó. Nem könnyű elcsípni ilyen fantasztikus felvételeket, mint amik most következnek, de nekem sikerült. Exkluzív anyag!

 

 

 Vakok, gyengénlátók vagy inkább mindenki kedvéért: az elsőn a Smith család golfozik, a másodikon a richmondi gimnázium rögbiedzése folyik. A harmadik képen egy életre-halálra szóló krikettmecsset kaptam el. Talán még a Szilasi is könyörögne a receptért! ("Remek" kerékpáros fotókat készítő pojáca). Ez van, hozott anyagból.

 

 

Hogy ne csak a sport szerelmeseinek, hanem a kultúrának is adózzunk: ez itt a Haláltavi (a mortlake mi más is lehetne?) sörfőzde, ahol szégyenletes módon pillanatnyilag Budweisert főznek. Közvetlenől emelett láttam hatalmas küzdelem árán kiszállni egy kb 150 kilós nőt egy Toyota mr2 típusú (igen kicsi) sportautóból, be is szóltam neki, magyarul: "Kellett neked rongybicikli fakerékkel!" Remélem e mondat nyomán elindul egy egészségesebb életmód felé.

 A képeken is jól látható az ég, amire reggel azt mondtam, hogy de szép idő van, ma biciklizem egy nagyot, az hamarosan borongós, kompjúteres idővé változott, folyton fenyegető és csepegő esővel.

Hazafelé felfedeztem a Fulhamtől nyugatra eső részeket, kellemes meglepetés volt. Újabb golfpályák, egy szép nagy park, és kedves kis sikátorok, folyópart, hajóroncstelep. Lásd képek.

 

 

 

 

És végezetül: a közelben találtam egy gázgyárat, aminél talán már csak egy kombinát lehet szebb dolog a világon. Írtam is róla egy rigmust:

Gázgyári garzonok/
Mindig vonzottatok/
Kicsik és nem nagyok/
Proletár otthonok.

Mindez persze sírós hangon előadva az igazi.

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://beninlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr84143227

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Por favor haga clic en el próximo artículo 2017.09.20. 20:36:32

Fürdőszoba berendezése - Lakberendezési ötletek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása