HTML

Benő Londonban

Benő kalandjai a nagy, ködös Londonyországban

Friss topikok

  • Paudics: Remek minőségű videó,jól látható a pvc kabát háta. A halálveszély tábla grafikát én is ismerem és ... (2007.10.23. 13:27) Színes képes
  • tata: Jezabeus fiam! Most már írói magasságokba kezdesz emelkedni. Remek volt a kis beszámolód (2007.10.11. 09:46) Kín
  • Johny Bravo: Első. (2007.10.10. 12:43) Felhívás
  • Zeregh: Mókás. Ma láttam egy 10 év körüli romagyereket, öregem, a homloka a közepén egy 5x5 centis négyzet... (2007.10.05. 14:30) Bölcs tanácsok álláskeresőknek
  • Dirty: Vigyázok Apám! (2007.09.19. 10:37) Cigányútra ment!

Linkblog

Thug life

2007.08.19. 13:29 Dirty

Éjfél körül nyugovóra tértem, amikor még a füldugón is átszűrődő kiabálást és csapkodást hallotam. 5 perc múlva ismét, majd megint. Ekkor kinéztem egy "Mi történik?!?" felkiáltás kíséretében. Hatalmas tűzoltóautó és rendőrők álltak kinn, a járda kordonnal elkerítve. Lementem megnézni, hogy ég-e a ház, és egyből ki is lettem hallgatva. Bunyó volt, és valaki beverte az indiai éjjelnappali kirakatát. A Pepe kalandjaiból okulva nem próbálkoztam hamis adatok bemondásával.

Itt amúgy is állandóan készültségben vannak a rendőrök, ami nem is csoda, mert minden nap megölnek valakit az utcán. Mondjuk nem itt, a kerületben, de minden nap hallani valami olyat, hogy leszúrtak egy 2 éves kislányt és az anyját, fejbelőttek egy motorost az autópályán, menet közben, vagy agyonvertek tinik egy családapát, mert az rájuk szólt, hogy elállják a garázsát. A héten volt egy olyan eset, hogy egy programozó (mintaember, mindenkiszerette) épp hazafelé tartott a munkából, amikor két füstös bedobott a kocsija ablakán egy csokipapírt, mintha szemetes lenne. Emberünk felhívta az illetők figyelmét erre a visszásságra, köszönetképp halálra verték az utcán.

Éppen ezért a rendőrök tényleg dolgoznak, állandóan gyanús alakokat igazoltatnak (van bőven), levillognak, ha sárgán mész át, egyéb esetekben meg szúrós szemmel figyelnek. A méltán világhírű Sótlan Járda felügyelője már hagyott is nekem hangüzenetet reggel, hogy beszélgessünk el a dologról... Nem vesztegetik az időt.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://beninlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr99143674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ákerondi 2007.08.20. 11:03:59

Külföldön való fosás a rendőrtől. Én mindig kerültem őket, amióta Spanyolországba ahogy beléptem, elkapott az öreg és ordított a halászkés miatt. Mostmár itthon is lehet tőlük fosni,mert ugye könnyen össze lehet szedni egy 100 ezres büntit.
süti beállítások módosítása